Victoria Beckham med dundrende underskudd

Publisert:

Del innlegg:

Har tapt penger hvert år siden oppstarten.

Etter mange suksessfulle år for merkevaren Beckham hvor alle økonomiske piler har pekt oppover, viser nå regnskapstallene for i år at Victoria Beckham og ektemannen David Beckham sine felles selskaper taper penger i millionklassen.

Det får mange til å stille seg spørsmålet om brand Beckham er like hot som før.

Les også :Victoria Beckham lanserer make-up

I følge Daily Mail har superparets selskaper tapt over 1,5 millioner pund i fjor – noe som utgjør over 17, 8 millioner norske kroner etter dagens kurs.

Hovedårsaken skal være at Victoria Beckham sitt selvtitulerte klesmerke sliter med lønnsomheten.

Ikke så spicy

Det tidligere Spice Girl-medlemmet sitt merke har siden oppstarten for ti år siden tapt penger hvert år. Men har blitt reddet flere ganger av ektemannens selskap som har pøst penger inn i luksusmerket.

Det har ført til at deres felles regnskapstall nå går i minus. Med over 12, 3 millioner pund i tap for Victoria Beckham sitt klesmerke alene bare i fjor.

Men selv om familien ikke kan rutte med like mye inntekt som før, er det ingen grunn til bekymring. For selv om de økonomiske tapene er store, og ser ut til i øke i omfang fra år til år, både for klesmerket og varemerket Beckham som helhet, er parets estimerte verdi på til sammen 355 millioner pund.

Victoria Beckham med dundrende underkskudd

Er glansdagene over?

Det mange nå spør seg er om Beckham-navnet er like hot som før. Victoria (45) og David (44) har tidligere levd godt av et utall ulike merkevaresamarbeid, slik som samarbeidet med Rebook, som ble lansert tidligere i høst – og kleskolleksjonen hun gjorde sammen med billigkjeden Target.

I følge en industriekspert Daily Mail har snakket med er er det usikkert om Victoria Beckham-merket noen gang kommer til å gå med overskudd, og også om David er den pengekua han en gang var.

Les også: Luksusmotehus får massiv kritikk for antrekk

Siste artikler

Dette er kåpen alle vil ha denne vinteren

Klassikeren som aldri går av moten, har fått en oppgradering denne vinteren - og den lille detaljen gjør...

Olivier Rousteing forlater Balmain

Balmain kunngjorde i dag at motehuset og kreativ direktør Olivier Rousteing har valgt å gå hver sin vei...

Få julebordsgløden med Sophie Elise – hennes beste tips til vinterens selvtillitsboost

Nå som mørket senker seg og julebordsesongen er rett rundt hjørnet, er det lite som løfter humøret mer...

Menneskelig innsikt møter teknologi: This Is Creative satser på Performance Marketing

Det kreative kommunikasjonsbyrået This Is Creative tar et nytt strategisk steg. Etter mer enn 20 år i skjæringspunktet...

9 fine kjoler til julebordet

Julebordsesongen er her - og med den, unnskyldningen for å skinne litt ekstra. Nå skal det glitre, men...

British Vogue: – Det er flaut å ha kjæreste

Ifølge Vogue - ja. «My boyf–» – og mute.Slik åpner Chanté Joseph sin nå virale tekst i British Vogue. I...

M&Hs Halloween-fest: Tusen takk!

For en kveld! På lørdag samlet vi venner, samarbeidspartnere og kjente fjes til en uforglemmelig Halloweenfest på The...

Jane Birkins veske auksjoneres bort: Med unik hilsen på innsiden

Et av de mest legendariske motesymbolene i historien får nytt liv på auksjon. En Hermès-veske som tilhørte sangerinnen og...