Noen merker er mer kjent for å slå på stortromma enn andre når det kommer til å vise fram deres nyeste kolleksjon under moteukene – og er det noen som ikke akkurat sparer på kruttet er det Tommy Hilfiger.
Tidligere har det amerikanske merket for eksempel hatt visningen sin på en diger Tommy-fotballbane, og i år skal de åpne et helt eget tivoli når de skal vise fram samarbeidet med supermodellen Gigi Hadid under New York Fashion Week.
Tivoliet vil være på Pier 16, midt i New York City, den 9. september. Visningen er heller ikke forbeholdt bransjefolk, da over halvparten av de inviterte er lojale kunder av Tommy Hilfiger. Dagen etter vil «Tommy Pier» være åpnet for alle som vil ta en runde i pariserhjulet samtidig som visningen vises i reprise på store LED-skjermer.
I tillegg til de tradisjonelle tivoli tingene, slik som pølseboder, karuseller og sukkerspinn, vil det være en Tommy x Gigi pop up-butikk, samt Tommy Jeans og Tommy Vintage boder.
Les også: Her skal Holzweiler holde visningen sin under Oslo Runway