Deler nyheten på Instagram.
Sommeren 2021 ble det kjent at stjerneparet Beyoncé og Jay-Z var nye ansikter utad for det amerikanske smykkehuset Tiffany. Nyheten kom like etter det ble klart at det tradisjonelle smykkemerket ville ta grep for å nå ut til nye og yngre kunder. Nå kan det se ut til at de tar strategien et steg videre.
Nylig kunne nemlig Tiffany og Nike avsløre et kommende samarbeid. Det gjorde de ved å dele en liten smakebit på Instagram, i form av en Tiffanyblå skoeske med Nike-logo og teksten A Legendary Pair.
Allerede forrige uke begynte spekulasjoner rundt et mulig samarbeid mellom Tiffany og Nike å dukke opp.
Ryktene begynte å svirre da bilder av et par sorte, semsket Air Force 1 med en Tiffanyblå Nike-logo spredte seg i sosiale medier, ifølge Marketing Interactive.
Men samarbeidskolleksjonen består ikke bare av sneakers. Tidligere i dag postet Tiffany en aldri så liten bildeserie på Instagram, som viser en børste, et skohorn, en fløyte og skolisser fra kolleksjonen.
Ifølge Hypebeast vil kolleksjonen bli tilgjengelig 7. mars.
Nike er ikke det eneste merket Tiffany har samarbeidet med den siste tiden.
Tidligere denne måneden lanserte Tiffany og Fendi en eksklusiv og begrenset variant av it-vesken Fendi Baguette. Vesken, som vi alle kjenner godt fra Sex and the City, ble altså lansert i Tiffanys signaturfarge – men den var kun tilgjengelig i 24 timer.
Det er heller ikke så alt for lenge siden sist Nike kunne avsløre et spennende samarbeid. I fjor vår ble det kjent at de teamet de opp med Jacquemus og i sommer lanserte to ulike sneakers. En variant i lyse og nøytrale beigefarger, og en i brune toner med rosa detaljer – begge med en liten Nike-logo i gull.
Les også: Candle warmer lamps tar av på TikTok