Wakakuu lanserer basekolleksjonen Wakakuu Icons

Skandinavisk high fashion e-handelgigant lanserer eget varemerke

Annonsørinnhold

Den perfekte basekolleksjonen?

Det er ingen hemmelighet at vi i Skandinavia gjerne sverger til basics og basegarderoben.

Nå lanserer high fashion e-handelgigant Wakakuu sitt eget varemerke og kolleksjon skapt for nettopp den perfekte basegarderoben.

Varemerket og kolleksjonen har fått navnet Wakakuu Icons, og vil inngå i nettbutikkens øvrige sortiment med merker som Moncler, Acne og Isabel Marant. Kolleksjonene vil fokusere på trendbaserte baseplagg som bør finnes i enhver garderobe.

– Vi selger allerede de beste og hotteste varemerkene akkurat nå, og ville også ha den beste basen. Vi bestemte oss for å gjøre den som Wakakuu Icons ettersom vi vet hva våre kunder etterspør, sier Maria Tollemark, CEO og partner.

– Den første kolleksjonen vil omfatte blant annet skinnbukser og ullcaper som kanskje normalt sett ikke regnes som baseplagg. Men for oss er det den nye basen som viser hvordan vi vil jobbe fremover.

Den første kolleksjonen er allerede tilgjengelig både online på Wakakuu.com og i Wakakuu-butikken i Göteborg.

Se og shop den første kolleksjonen her: