Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

Se Johans første prosjekt tilbake hos J.Lindeberg

IMG_0628
I vinter ble det kjent at Johan Lindeberg skulle returnere til merket oppkalt etter eget navn. Den svenske designeren startet J.Lindeberg for 20 år siden, men har de siste 10 årene holdt på med andre prosjekter.

For å feire sitt første prosjekt tilbake i gamle trakter, lanserer 57-åringen en kampanje fylt med sterke personligheter som forteller hva som er viktig for dem.

Loreen for J.Lindeberg

Loreen for J.Lindeberg

I «The Bridge Series» ser vi datter/skuespiller Blue Lindeberg, hans gode venn Waris Ahluwalia som både er skuespiller og designer, den svenske modellen og profesjonelle golfspilleren Alex Lundqvist, modell Alexandra Agoston, fotograf Chris Colls, Arsun Sorrenti, Sverre Lillequist, multikunstner David Alexander Flinn, visjonær Mazdack Rassi og euforiske Loreen.

Les også: Se Rihanna være sjef i en postakopalyptisk verden

En eksklusiv lansering fant sted i New York 10. august, men resten av verden vil få sin del av kaka utover året. Johan kan fortelle at idéen bak kampanjen kom av at merkets logo danner en bro og mener broer er sterke symboler, spesielt i dagens opprørske verden.

– Jeg har alltid følt at hvis du skal bruke penger på kampanjer, så bør du også benytte den til å si noe meningsfylt. Denne filosofien har fulgt meg gjennom karrieren og med «The Bridge Series» ønsket jeg å ta det hele til en ny dimensjon, sier designeren i en pressemelding.

Se kampanjebildene og les noe av det Lindebergs utkårede sier her:

Alexander Lundqvist

Alexandra Agoston & Chris Colls

Alexandra Agoston

Arsun Sorrenti

Blue Lindeberg

David Alexander Flinn

Loreen

Waris Ahluwalia

Les også: Storbritannia er nå verdens billigste luksusmarked

Siste saker

Mest lest nå
Les mer