Tenk å troppe opp i en T-skjorte, med en logo på brystet du har lagt ekstra midler i, også kjenner ingen til betydningen?
Enhver «hypebeast» bråvåkner vel hver natt av mareritt med dette scenariet, da en logo mister all verdi om etterspørselen forfaller. Det finnes dog noen streetwear-merker som fortsatt overlever på hypen, mens luksusmerkene har vedvart i nesten 100 år. Hva skjer da om du putter logoen til et av verdens største motehus inn i noe som forbindes med noe helt annet?
Les også: Er streetwear-bølgen snart over?
Dette har Reilly utforsket. Den grafiske designeren fra Skotland lever for tiden i London og hans mål er å få folk til å se på ting litt med andre øyne. Til AnOther forteller han at vi jo ser disse symbolene hver dag og at han følte for å få folk til å se på og tenke «what!?».
For alle kjenner igjen Burger King-logoen, men når bokstavene er byttet med Calvin Klein sine begynner det å kverne hardt i hjernen. For de som tror de store merkene ikke liker å bli plantet på søppelmat, så har han blitt regrammet av både Dior Hommes designer Kris Van Assche og Fendis creative director for herreavdelingen og tilbehør Silvia Venturini Fendi.