Reis tilbake i tid med Kaibosh nye briller! – se kampanjefilmen

06_psykaidelic_600x600px_girl1-001

Det bergenske brillemerket Kaibosh har i løpet av sine fire år oppnådd en solid posisjon på det norske brillemarkedet. De har klart kunstykket med å kombinere det kommerse med det meget kreative, og pøser ut nye, finurlige brillevarianter i en rasende fart. I 2014 alene solgte gründerne bak merket, Helge Flo og Michelle Rowley, over 300 000 par, og Kaibosh har ligget an til en dobling av omsetning hvert eneste år.

Nå er siste kolleksjon klar, nemlig PSYKAIDELIX mix, en kolleksjon av fargede briller med eller uten styrke. Her er kampanjefilmen inspirert av Fear and loathing in Las Vegas – med en skandinavisk svung over det hele.

01_psykaidelic_600x600px_man1 10_psykaidelic_600x600px_glasses2

Hva er det som skjer når vi alle går gjennom de samme utdannings-filterne, leser de samme nyhetene, følger de samme instagramkontoene, ser de samme seriene, shopper i de samme butikkene og lever etter de samme reglene? Trener vi hjernen vår til å se verden fra en spesiell vinkel? Er det ikke på tide at vi begynner å se verden på en annen måte? sier Kaibosh i pressemeldingen.

Vi kan nevne at Snapchat og Youtube-kjendis Malin Nesvoll Vangsnes, aka Makeupmalin, er blitt sett med den oransje varianten i denne kolleksjonen, og at Recens Paper-redaktør Elise By Olsen hadde på seg de samme da hun nylig ble intervjuet av Highsnobiety. 

Brillene har en semi-transparent ramme og en fasong som peker tilbake til det sene sekstitallet med Woodstock, Rock, lange lokker og flower power. Som vanlig har de forskjellige variantene morsomme navn som «Grape Overdose», «Outtasight!», «Chocolate Trip» og «Oh Behave!».

PSYKAIDELIC mix campaign from KAIBOSH on Vimeo.

 

Les også: Kaibosh-grunnlegger: – Vi sikter mot internasjonal ekspansjon.