Skal ikke være noe merch.
Med sine 33 millioner følgere på TikTok, er ikke Noah Beck fremmed for å vise seg frem i lite klær. De mange skjorteløse videoene hans har bidratt til å gjøre han veldig populær på appen.
Ifølge Vogue er det også de skjorteløse videoene som har inspirert han til å starte et kjønnsnøytralt undertøysmerke. På mange av videoene til Beck ser vi undertøyslinningen hans.
– Det kom til et punkt hvor jeg tenkte: Hvorfor slutter jeg ikke å være en gående Calvin Klein-plakat, og heller har på meg noe jeg eier?, sier Beck til Vogue.
Tirsdag 6. juni lanserer Beck det nye merket, som har fått navnet Iphis.

Merkets første kolleksjon består av tre undertøysstiler: en truse, en boksershorts og en thong. Alle tre stilene er designet for alle. Undertøyet kommer i forskjellige farger og med tre forskjellige linninger. Prisene vil variere fra 18 dollar (omtrent 200 kroner) til 22 dollar (omtrent 250 kroner). Størrelsene på undertøyet vil variere fra 23 i midje til 38 i midje.
Det er ingen overraskelse at Beck lanserer sitt eget motemerke. Den siste tiden har han hatt beina godt plantet i moteverdenen, og tatt plass på første rad under fashion week.
For Beck var det en no-brainer å satse på et kjønnsnøytralt undertøysmerke.
Det er en nisje som er på vei oppover i motebransjen, og noe Beck synes er inspirerende og vil se mer av.

– Det er ikke så mye kjønnsnøytralt undertøy på markedet, fordi det er et vanskelig område, sier Beck.
– Vi hadde mange tilpasninger der modeller kom inn og prøvde produktene på. Modellene ga gode tilbakemeldinger, og det resulterte i at vi la til litt ekstra materiale noen steder, sier han videre.
Kjønnsnøytrale tilnærminger er noe vi oftere ser i motebransjen om dagen. Flere og flere merker unngår separate moteshow for menn og kvinner. De presenterer heller kolleksjoner som blander de to.
– Jeg har alltid vært en person som mener at klær ikke har noe kjønn. Føles det bra, så bruk det.
– Det Iphis prøver å gjøre, er å fremme et fellesskap som bare oppmuntrer folk til å være seg selv og gå kledd i hva de vil. Når du tar det på, vil jeg at folk skal få denne selvtilliten, sier Beck.

Foreløpig skal merket lansere undertøy, men TikTokeren ønsker veldig å utvide merket etterhvert.
– Jeg ser virkelig frem til å utvide dette. Vi begynner med undertøy, men til slutt vil jeg forgrene meg og se hvor vi kan ta dette. Kanskje prøve loungwear neste gang, sier han.
Beck vil ikke at dette skal føles som noe merch.
– Vi ønsker å være en merkevare som folk kjøper fordi de liker produktet og fellesskapet vi har bygget, Jeg vil ikke at de en gang skal innse at det er jeg som står bak, avslutter han.
Les også: Victoria’s Secret fortsetter å oppleve motgang