Nå hinter Jenner om at en Kylie Baby-lansering kan være like rundt hjørnet

Utvider businessen nok en gang.

Kylie Jenner har gått fra å være en av de litt anonyme kidsa i bakgrunnen hos Keeping up with the Kardashians, til å bli en megastjerne. I 2015 grunnla hun Kylie Cosmetics og i 2019 Kylie Skin. Den enorme suksessen til disse selskapene førte til at hun samme år, bare 21 år gammel, ble verdens yngste selvskapte dollar-milliardær. Dette ble forøvrig kritisert fra flere hold som mente Jenner ikke akkurat hadde bygget seg opp fra ingenting.

Selvskapt eller ei, med nesten 240 millioner følgere har hun gått forbi storesøsteren Kim K på Instagram. Og businessene går fremdeles så det suser.

Nå utvider Jenner ytterligere. For kort tid siden delte hun et bilde av datteren Stormi i badekaret, med caption «Tid for et bad med @kyliebaby».

Instagram-profilen det lenkes til har hverken profilbilde eller noen bilder på feed, men har på kort tid fått nesten 500 000 nysgjerrige følgere.

Magasinet Wonderland mener, ikke overraskende, at det kan dreie seg om produkter spesielt rettet mot babyer og barn.

De påpeker at den lyserosa forpakningen som Kylie Skin allerede har, er midt i blinken for produkter rettet mot småtasser. Men mer om hva Jenner sin nye businessidé dreier seg om rent konkret vet man ikke enda.

Morsdagspresenten Stormi ga til sin 23-år gamle mogul-mamma i år fikk forøvrig mange til å reagere.

For mens de fleste gir en blomsterbukett og et hyggelig kort til sin mor på denne dagen, slo 3-åringen virkelig på stortromma. Det var nok Travis Scott, Jenner sin eks og far til Stormi, som hadde en finger med i spillet her. Gaven bestod uansett av intet mindre enn fem Chanel-vesker.

Les også
KICKS åpner dørene til fremtidens frisøropplevelse

Les også: Kim Kardashian er ett skritt nærmere sin egen hudpleie-linje

Siste saker

Mest lest nå
Les mer