Moteuka oppsummert: Har du gått glipp av dette?

Melk & Honning oppsummerer ukas viktigste motenyheter fra inn- og utland:

– Disney-stjerna Selena Gomez har gjort et samarbeid med det amerikanske veskemerket Coach. Det hele er et forsøk på å bli mer relevant for den yngre generasjonen.

– Et annet merke som sliter litt med et utdatert stempel er UGG. Det australske skomerket har derfor fått meg seg Jeremy Scott som har designet noen glitrende og flammende par.

Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

– Den nye trendfestivalen FUSOSLO skal mikse mote, musikk og dans i en stor fest den 18. august. Det er L’Oréal, Bik Bok og Vipps som står bak arrangementet som skal prøve å skape et kreativt og inspirerende univers.

Kylie Jenner startet opp sitt eget sminkemerke Kylie Cosmetics i 2015. På knappe to år har det vokst til å bli et selskap som omsetter for en ufattelig mengde dollar, og bygd opp noe som L’Oréal og Estée Lauder har brukt flere tiår på.

– Denne uken har Copenhagen Fashion Week fylt den danske hovedstaden med fashionistaer. Det norske merket Holzweiler holdt sin første visning utenfor Norge som et steg mot å satse mer internasjonalt.

– Den danske merket Ganni har på relativt kort tid blitt en favoritt for mange både i hjemlandet og her. Under CFW presenterte de en kolleksjon inspirert av hele verdens befolkning.

Jennifer Lawrence har fått den gjeve oppgaven å covre september-utgaven av amerikanske Vogue som markerer 125-årsjubileumet til magasinet. Skuespilleren pryder fire forskjellige utgaver som blant annet er fotografert av Annie Leibowitz og Bruce Weber og et maleri av John Currin.

Se også: Streetstyle fra Øyafestivalen del 1 og del 2