Ikke en uke med de største og mest forbausende motenyhetene, men likevel – her er høydepunktene hittil denne uken. God helg!
Ariel Tejada satte nok iskaffen i halsen da han ble kontaktet av selveste Kylie Jenner på Instagram. Nå er han en av Kardashian-Jenner familiens faste sminkører og har avslørt sine aller beste sminketips.
*
Willow Smith har i en alder av 15 år allerede markert seg som artist, skuespiller og stilikon. For ikke lenge siden ble hun valgt ut som Chanels nye ambassadør, og i Teen Vogue forteller Willow alt om hva hun synes om det.
*
Slippersen har kommet inn i motebildet igjen, og normcore-gjengen har gjort sokker i sandalene mindre syden-harry og mer trendy. Denne uka ble det kjent at Rihanna har designet pelskledde slipperser for Puma.
*
Den norske 17-åringen Emil Ringheim lanserer sin første kleskolleksjon i slutten av denne måneden. Oslogutten har laget unisex-streetwear han har valgt å kalle «Outdrop».
*
Varner-gruppen har valgt å lage en ny kleskjede kalt «Days like this» med fokus på modne kvinner og bærekraftighet.
*
Anna Wintour er ikke akkurat kjent for å la seg vippe av pinnen, men denne uka fortalte hun til talkshow-hosten Seth Myers at hun endte opp i tårer etter Kanye Wests Yeezy-visning i februar i år.
*
Beyonce fikk mye oppmerksomhet da hun slapp singelen «Formation» i år, spesielt for musikkvideoen, og nå har Harper’s Bazaar summert hvor mye klærne divaen bærer i videoen koster.
*
Kosmetikkmerket SK-II lanserte en video der de setter fingeren på ukulturen med at ugifte kvinner i kina blir sett på som «fortapte». De ønsker at videoen skal bli spredd på blogger og i publikasjoner på nett, i et forsøk på å forandre dette.
Les også: Moteuka #1 – Hva var de viktigste motenyhetene denne uken?