Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

«Moschino Barbie is so fierce!»

Det italienske motehuset Moschinos vårkolleksjon for 2015 var smekkfull av Barbie-referanser. Nå har merket samarbeidet med Barbie-produsent Mattel om å lage en limited edition barbiedukke. Denne uken kom den ut i butikk – og ble utsolgt på én time.

I kampanjevideoen har Mattel for første gang har valgt å bruke en gutt som reklamemodel, stylet som en ung utgave av Jeremy Scott.

https://youtu.be/TULVRlpsNWo

Les også : Linda Evangelista for Moschino

I tillegg til gutten, figurerer jenter av forskjellig etnisk opprinnelse i videoen. Moschino-barbien kommer nemlig i både mørkhudet og lyshudet utgave.

– Som enhver jente eller homoseksuell gutt, elsket jeg Barbie!, sa Scott til Vogue i forbindelse med visningen av Moschinos 2015 vårkolleksjon.

Skjermbilde 2015-11-18 kl. 14.23.46

Les også : Jeremy Scott Saksøkt for Plagiat (igjen)

Les også
Pernille satser på fotballklær for kvinner

Siste saker

Mest lest nå
Les mer