Mary-Kate og Ashley Olsen hater nettshopping

Nå fokuserer de all sin tid på klesmerkene de har skapt, Elizabeth & James og The Row.

Søstrene som praktisk talt vokste opp på filmsett har i voksen alder blitt mediesky som få.

Nå fokuserer de all sin tid på klesmerkene de har skapt, Elizabeth & James og The Row. I 2014 åpnet de sin første The Row butikk i Los Angeles i et stilig, minimalistisk lokale med et atrium med svømmebasseng som en del av pakka. Nylig sto åpningen av den andre forretningen for tur, i et tre-etasjes townhouse på Upper East side i New York. Et sted de fant for flere år siden, og har ventet på at skulle bli til salgs.

I et eksklusivt intervju med Vogue forteller Mary-Kate og Ashley om butikkåpningen, hvordan prosessen har vært med å designe og velge interiør til det store huset, og ikke minst – deres egne shoppingvaner.

– Jeg har aldri kjøpt noenting på nettet, forteller Mary Kate.

– Nei. Jeg foretrekker å se, ta på, føle og oppleve, istemmer Ashley.

På tross av sin sterke aversjon mot nettshopping må du ikke til søstrenes fysiske butikker for å få tak i deres design. Det er flust at Elizabeth & James og The Row online – men søstrene har naturlig nok ikke satset på egne nettbutikker.

Les også: The Row flytter visning til Paris

Les også
Nytt samarbeid: - Feirer kvinneligheten

Siste saker

Mest lest nå
Les mer