Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar
Nå vet vi når hudpleielinjen til Kim Kardashian West lanseres
Foto: Instagram/@kimkardashian

Kim Kardashian West lanserer hudpleielinje

Nå vet vi når.

Det ser ut til at nærmest alt Kim Kardashian West tar i blir til gull. Tidligere i vinter kom nyheten om at shapewearmerket hennes Skims nå er verdt 3,2 milliarder dollar.

Også beautymerket hennes KKW har gått som det suser. Derfor var overraskelsen stor da realitystjernen og businesskvinnen i fjor sommer bestemte seg for å legge merket på is. Et voldsomt stort sjokk for fansen kan det imidlertid ikke ha vært, da ryktene helt siden august 2020 hadde svirret om at hun skulle lansere sin egen hudpleielinje. Den gang skal Kim Kardashian West ha søkt om patent for navnet KKW Skin.

Etter å ha også søkt om skilsmisse fra Kanye West i februar i fjor, søkte hun i april på ny om patent for navnet SKKN BY KIM, og sløyfet med det navnet West fra eksmannen.

Pussig nok skal hun likevel beholde navnet West i private og juridiske dokumenter.

Lanserer Kim Kardashian badetøy?
Foto: Instagram/ @kimkardashian

Nå vet vi når den nye hudpleielinjen til Kim Kardashian West lanseres.

Etter at selskapet Coty Inc. kjøpte 20 prosent av beautybrandet hennes KKW Beauty i juni 2020, ønsker de nå å gasse på med lanseringen av hudpleielinjen.

Lanseringen vil skje mellom 1. april og 30. juni, ifølge Business of Fashion.

For de som håper at Kim Kardashian West vil fortsette med make-up, ser det dessverre dårlig ut.

Den kommende hudpleielinjen er det første elementet i det nye merket som Coty nå avslører. Og realitystjernens merke vil ikke gå tilbake til farget kosmetikk, ifølge Sue Y. Nabi, daglig leder i Coty Inc. til Business of Fashion.

– Vi fokuserer på hudpleie. Vi ønsket virkelig å skape noe banebrytende og top-notch når det gjelder både kvalitet og ingredienser. Så vi fokuserer på å skape denne store suksessen, og så får vi se på andre kategorier senere, sier Nabi.

Les også
Oslo-konseptet Sorgenfri utvider og satser på vintage

Lanseringen er en del av en større satsning på hudpleie fra Coty Inc sin side.

Les også: Dårlig nytt for it-merket

Siste saker

Mest lest nå
Les mer