Modellen starter året med å fronte kleskjeden Mango i ny ‘Fast Fashion’-kampanje.
Kendall Jenner er opprinnelig kjent fra Kardashian-familiens reality-serie, men har de siste årene markert seg som en av verdens største modeller. Instagram-bildene hennes når hele 46 millioner, hvorav et av fotoene er det mest «liket» i historien. I fjor ble modell-yndlingen utnevnt som den «Mest innflytelsesrike tenåringen» av TIME Magazine.
Den populære 20-åringen har allerede gått for flere av de store motehusene, deriblant Chanel, Fendi og Givenchy. Nå skal hun, akkompagnert av Cara Delevingne og Kate Moss, være det nye ansiktet utad i Mangos nye kampanje.
Les også: Kate Moss med hemmelig Insta-profil
Mango går bort fra tradisjonell markedsføring, og har i den sammenhengen plukket ut et knippe opinionsledere til å lede an.
Dette er den første i en serie på fire kampanjer som lanseres sporadisk i løpet av året.