Kate Winslet holder det ekte med L’Oreal

Publisert:

Del innlegg:

Britiske Kate Winslet har vært å se på skjermen siden tidlig 90-tall, men i tillegg til sine ferdigheter som skuespiller tar også den evigunge 40-åringen ofte bladet fra munnen. Etter at Winslet i 2013 ble gjort nærmest ugjenkjennelig av amerikanske Vogue har skuespilleren blitt allergisk mot retusjering.

– Jeg synes vi har et ansvar ovenfor den yngre generasjonen kvinner, og jeg har alltid ønsket å fortelle sannheten om hvem jeg er, sier den blonde skjønnheten til E! News

Da er det kanskje ikke så rart trebarnsmoren har gjort det klart i kontrakten med L’oreal og deres undermerke Lancôme at hun ikke ønsker noen form for retusjering eller airbrushing på bildene.

Les også: Karriereguide: Slik blir du stylist

Retusjert Kate Winslet på coveret av Vogue US i 2013
Retusjert Kate Winslet på coveret av Vogue US i 2013

 

Siste artikler

Singles day: Gjør de beste kuppene!

Singles Day har utviklet seg fra et kinesisk fenomen til en global påminnelse om at egenkjærlighet også fortjener...

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...

Hudpleie til barn? Shay Mitchells nye merke skaper debatt

Skuespilleren Shay Mitchell og forretningspartneren Esther Song har lansert et nytt hudpleiemerke for barn - og reaksjonene lot...

Janka Polliani lanserer eksklusiv jakkekolleksjon med Villoid

Denne høsten går moteprofil Janka Polliani fra front-row til designstudio - og resultatet er en kolleksjon som oser...

Dette er kåpen alle vil ha denne vinteren

Klassikeren som aldri går av moten, har fått en oppgradering denne vinteren - og den lille detaljen gjør...

Olivier Rousteing forlater Balmain

Balmain kunngjorde i dag at motehuset og kreativ direktør Olivier Rousteing har valgt å gå hver sin vei...

Få julebordsgløden med Sophie Elise – hennes beste tips til vinterens selvtillitsboost

Nå som mørket senker seg og julebordsesongen er rett rundt hjørnet, er det lite som løfter humøret mer...

Menneskelig innsikt møter teknologi: This Is Creative satser på Performance Marketing

Det kreative kommunikasjonsbyrået This Is Creative tar et nytt strategisk steg. Etter mer enn 20 år i skjæringspunktet...