Supermodellen gjør som Gwyneth Paltrow.
Det er ikke lenger overraskende at kjendiser starter nye businesser – gjerne innen skjønnhet og velvære. Stjerner som Rihanna, Kylie Jenner, Kim Kardashian og Miranda Kerr har alle sine egne beautymerker, mens skuespiller Gwyneth Paltrow i 2008 lanserte velvære- og livsstilsmerket Goop, som blant annet er kjent for sine omdiskuterte vaginaduftlys.
I 2019 lanserte Kourney Kardashian livsstilsnettstedet Poosh, som flere har beskrevet som Goop 2.0.
Nå er det kjent at også Kate Moss lanserer sitt eget merke innen skjønnhet og velvære.
Allerede neste uke lanserer supermodellen Cosmoss.
Det var Moss sitt eget modellbyrå Kate Moss Agency som slapp nyheten på sin Instagram-konto, som har 1,4 millioner følgere.
«Hypnotiserende og magisk. COSMOSS er egenpleie skapt for livets moderne reiser», står det under en video av en naken Kate Moss som stuper ut i et vann.
Det er også linket til merket sin egen Instagram-konto, som allerede har i overkant av 23 000 følgere.
Ifølge Instaposten lanseres Cosmoss 1. september.
Cosmoss skal basere seg på livserfaringen til supermodellen.
Moss har tross alt gått fra å være den ultimate festløven på 90-tallet til å ha en mer holistisk livsstil, ved å ta avstand fra alkohol og praktisere meditasjon.
Nå ønsker hun «å dele sin reise når det kommer til selvaksept og det å være seg selv», står det under et annet bilde på Cosmoss sin Instagram.
«Hvert COSMOSS-produkt er utformet med velvære i tankene, ved å bruke kraftige, naturlige stoffer. Hvert ritual åpner en dør til balanse, gjenoppretting og kjærlighet. COSMOSS-duften fokuserer og fullfører» står det videre.
Selv om vi ikke vet så mye om det nye livsstilsmerket til Kate Moss enda, ser responsen ut til å være utelukkende positiv.
Kommentarfeltene bugner i hvert fall av fine ord fra spente fans.
«Kan ikke vente ❤️❤️❤️» skriver en.
«Herregud, jeg dør. Dette er hva verden trenger!» skriver en annen.
«Fantastisk navn!!» skriver en tredje.