Teknologiske duppedingser har de siste årene krympet betraktelig, men teknologien tar likevel mer plass enn noensinne.
De fleste bransjer tilpasser seg så godt det lar seg gjøre. Mens Marc Jacobs i slutten av måneden lar Uber dele ut parfyme, kan armbåndene til Iris Apfel hjelpe deg i nød.
Periscope er en app som lar tilskueren følge med live på den de abonnerer på og hver gang vedkommede logger seg på får alle følgerne varsel om å titte innom. Dette har Calvin Klein nå benyttet seg av og ønsker å gjøre det mulig for fans å følge med. I går åpnet de opp sin egen Periscope-konto hvor de tenker å vise utviklingen av en kampanje og eksklusive bilder fra shoots. PR-ansvarlige hos Calvin Klein, Melissa Goldie, ser på merket som historiefortellende.
– Mens moteindustrien utvikler måten å møte kundens engasjement, tenker vi det å
inkludere konsumenten mens det skjer vil være en overbevisende og innovativ måte å fortelle historien vår globalt, sier Goldie til WWD.
Streamingen foregår ut morgendagen og er å finne på periscope.tv/CalvinKlein.