Følg med live bak sceneteppet hos Calvin Klein

Teknologiske duppedingser har de siste årene krympet betraktelig, men teknologien tar likevel mer plass enn noensinne.

De fleste bransjer tilpasser seg så godt det lar seg gjøre. Mens Marc Jacobs i slutten av måneden lar Uber dele ut parfyme, kan armbåndene til Iris Apfel hjelpe deg i nød.

Periscope er en app som lar tilskueren følge med live på den de abonnerer på og hver gang vedkommede logger seg på får alle følgerne varsel om å titte innom. Dette har Calvin Klein nå benyttet seg av og ønsker å gjøre det mulig for fans å følge med. I går åpnet de opp sin egen Periscope-konto hvor de tenker å vise utviklingen av en kampanje og eksklusive bilder fra shoots. PR-ansvarlige hos Calvin Klein, Melissa Goldie, ser på merket som historiefortellende.

– Mens moteindustrien utvikler måten å møte kundens engasjement, tenker vi det å
inkludere konsumenten mens det skjer vil være en overbevisende og innovativ måte å fortelle historien vår globalt, sier Goldie til WWD.

Streamingen foregår ut morgendagen og er å finne på periscope.tv/CalvinKlein.

(Foto via Instagram)

(Foto via Instagram)

Les også: Mor og datter løper på stranda for Calvin Klein

Les også
Lansert sin aller første parfyme- og duftkolleksjon

Siste saker

Mest lest nå
Les mer