Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

Feirer jubileum med kjent tegneseriefigur

(INSTAGRAM)

(INSTAGRAM)



Disneyfigurer er ikke noe bare for små barn, men en interesse flere har med seg langt ut i voksen alder. Det trengs ingen dyp forskning for å skjønne at nostalgi fremmer sterke følelser og dette benytter flere i motebransjen seg av.

Mens Kenzo tidligere i vår benyttet seg av Jungelboken, har Coach hentet seg et annet dyr fra Disney-familien. Merket som for et år tilbake havnet på High Snobietys liste over de 10 mest verdifulle motemerkene, har nemlig hyret inn selveste Mikke Mus.

Les også: Askepott debuterer på catwalken

Coach1

Kolleksjonen med et begrenset opplag er offisielt ute 17. juni og en finner blant annet vesker, skinnjakker, sneakers og T-skjorter. Ifølge Nylon kommer dette samarbeidet i anledning det amerikanske merkets 75-årsdag og creative director, Stuart Vevers, mener Disney-figuren er det ultimate amerikanske ikonet.

– Jeg har alltid sett på Mikke som en leken rebell og et tidløst symbol på glede og kreativitet. Denne ånden bygger under vårt ungdommelige perspektiv vi bringer inn i luksus hos Coach.

Coach2

Coach3

Coach4

Coach5

Coach6

Coach7

Coach8

Coach9

Coach10

Les også: Norske Tom Wood satser enda større i hjemlandet

Les også
Morten Hegseth utfordrer bransjen med nytt hudpleiemerke

Siste saker

Mest lest nå
Les mer