TikTok-video som hevder det går viralt.
I vinter kom nyheten mange har ventet på: Sex and the City er tilbake.
Oppfølgeren And just like that vil nok en gang ta for seg Carrie, Miranda og Charlottes liv i New York, nå i 50-årene.
Til manges store skuffelse vil ikke karakteren Samantha Jones, spilt av Kim Cattrall, være med i den etterlengtede oppfølgeren.
Hun er kjent for mange episke onelinere, fulle av visdom – med glimt i øyet.
64-åringen skal i et intervju med Daily Mail i 2019 ha uttalt at «man lærer ting her i livet, og jeg har lært å jobbe med dyktige mennesker og forsøke å gjøre det morsomt».
– Aldri. Det er et nei fra meg, skal hun ha svart til spørsmålet om hun kunne tenke seg å bli med i en tredje Sex and the City-film.
Nå går en TikTok-video som mener Samantha dør i And just like that viralt.

I videoen lastet opp på TikTok 4. august ser man mange statister kledd i sort. De mener TikTok-brukeren Evan Kline er med på innspillingen av And just like that, skriver Dazed.
«Jeg gikk ned gata i New York og så en stor gruppe mennesker og skjønte at de filmet Sex and the City», forteller Kline i filmen.
«Men alle var kledd i sort. Er det for Samanthas begravelse?», lurer han på.
@klinetime Samantha Jones can never die 🥺
♬ Sex and the City (Main Theme) – TV Sounds Unlimited
Allerede i vinter da Sex and the city-oppfølgeren ble bekreftet, begynte fansen å vedde om hva som vil skje med Samantha.
Noen veddet at hun døde, andre at hun flyttet fra New York, ikke kom til å bli nevnt i oppfølgeren i det hele tatt, fremdeles bodde i New York, eller var i fengsel eller på en institusjon, ifølge The Hollywood Reporter.
Tidligere i sommer begynte ryktene å svirre om at en andre sesong av And just like that er i loopen. Og det før første sesong i det hele tatt er ferdig innspilt.
En kilde tett knyttet til filmproduksjonen skal ha fortalt Daily Mail om en mulig andre sesong og om Kim Cattrall vil bli med i den.
«Det var helt klart et problemet at folk kommer til å savne Kim og ikke være like engasjerte, men responsen så langt har vært fenomenal», sier kilden til avisen.
«Hvis hun noen gang ombestemmer seg, kan hun komme tilbake».
«Damene elsker og verdsetter henne og skulle gjerne hatt henne med i den nye serien. Hele poenget med denne serien er å vise at vennskap utvikler seg og endrer seg over tid, så Kim er alltid velkommen til å komme hjem».
HBO Max har imidlertid ikke kommentert eller bekreftet ryktene til Daily Mail.
Les også: 6 filmer vi gleder oss til i høst
