Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

Diesels butikkåpning var tidenes motefest

Diesel-grunnlegger Renzo Rosso sammen med Naomi Campbell / Diesel

Diesel-grunnlegger Renzo Rosso sammen med Naomi Campbell / Diesel

 

Motebransjens elite av modeller, kjendiser og «club kids» troppet opp på åpningen av Diesels nye flaggskip-butikk i New York.

I helgen åpnet klesmerket sin første av i alt 120 nye butikker på verdensbasis.

– Denne butikken er den første i rekken av mer enn 50 nye butikker, og ytterligere 25 skal re-designes eller relokeres med det nye konseptet i løpet av det neste året, sier Diesel Norge i en pressemelding til Melk & Honning.

Naomi Campbell, Travis Scott og Joe Jonas var blant de oppmøtte.

Senere flyttet det kjendistunge følget seg lenger ned i gaten. I et privateid byhus, som for anledningen var gjort om til et futuristisk univers, fortsatte festen ut i de sene nattetimer.

Les også: Diesel først ute med reklameplass hos pornogigant

Se eksklusiv video fra festen med passordet «Diesel».

Det italienske denim-merket har gjennomgått en kreativ fornyelse siden Nicola Formichetti i 2013 overtok som sjefsdesigner.

– Formichetti gikk tilbake i Diesels klesarkiv og arv, for å hente fram grunnelementene fra merkets opprinnelse. Fornyelsen av Diesel er basert på merkets egne røtter, fortsetter pressemeldingen.

 

Les mer: Diesel tar oppgjør med bransjestandard

Les også
Norsk designstjerneskudd: Fra jenterommet til Paris Fashion Week

Siste saker

Mest lest nå
Les mer