Motebransjens elite av modeller, kjendiser og «club kids» troppet opp på åpningen av Diesels nye flaggskip-butikk i New York.
I helgen åpnet klesmerket sin første av i alt 120 nye butikker på verdensbasis.
– Denne butikken er den første i rekken av mer enn 50 nye butikker, og ytterligere 25 skal re-designes eller relokeres med det nye konseptet i løpet av det neste året, sier Diesel Norge i en pressemelding til Melk & Honning.
Naomi Campbell, Travis Scott og Joe Jonas var blant de oppmøtte.
Senere flyttet det kjendistunge følget seg lenger ned i gaten. I et privateid byhus, som for anledningen var gjort om til et futuristisk univers, fortsatte festen ut i de sene nattetimer.
Les også: Diesel først ute med reklameplass hos pornogigant
Se eksklusiv video fra festen med passordet «Diesel».
Det italienske denim-merket har gjennomgått en kreativ fornyelse siden Nicola Formichetti i 2013 overtok som sjefsdesigner.
– Formichetti gikk tilbake i Diesels klesarkiv og arv, for å hente fram grunnelementene fra merkets opprinnelse. Fornyelsen av Diesel er basert på merkets egne røtter, fortsetter pressemeldingen.