Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar
Ganni. Foto: Instagram/ @ganni
Foto: Instagram/ @ganni

Det danske it-merket samarbeider igjen med Ace & Tate

Ganni møter nederlandsk design vol.2!

Etter deres suksessfulle samarbeid om å lage kule solbriller- er GANNI og Ace & Tate tilbake for runde to. Ifølge Hypebae ble samarbeidet mellom merkene først teaset under visningen til GANNI sin SS24-kolleksjon tilbake i august under Copenhagen Fashion Week.

Samarbeidet har som mål å vise GANNI sin forpliktelse til å skape en bedre verden gjennom Ace & Tates signaturdesign.

Se dette innlegget på Instagram

Et innlegg delt av GANNI (@ganni)

Som Ganni selv sier i Instagram innlegget ovenfor, er kolleksjonen laget av de nyeste innovative materialene. Solbrillene er nemlig av resirkulert acetat og acetat fornyet bio.

Til og med emballasjen til brillene, som er laget av sukkerrør, er miljøvennlig!

Wow, markerer dette et skifte i industristandarder?

Kolleksjonen har et omfattende utvalg av hele 16 nye silhuetter, og inkluderer 5 nye stiler i 5 nye farger. Modellene heter Twiggy, Dakota, Sadie, Kayla og Noel og er tilgjengelig i fargenyanser av Lakris, Kaffie, Cherry Bomb, Moondust og Frosty.

Det virker som både Ganni og Ace & Tate er fornøyd med den nye collaben.

– Det å inngå et nytt samarbeid med GANNI var en fryd. Den sømløse integrasjonen av design og etosen til våre merker resulterer i en perfekt blanding som resonnerer med autentisitet. Noe som gjør de 16 rammene vi samarbeidet om for denne kolleksjonen til et enestående tilbehør for solfylte dager, sier Torunn Gullaksen, Head of Design hos Ace & Tate i en pressemelding.

GANNI sin kreative direktør, Ditte Reffstrup, forteller at de for SS24-visningen så inn i fremtiden.

Les også
Dette ønsker Melk & Honning-redaksjonen seg denne våren

– Jeg tenkte på en lysere morgendag, med fokus på mer ansvarlige valg.

Vi hadde også mye moro med de mer romaktige, futuristiske formene som også komplementerer vårt eget preg på den perfekte cateye brillen. Vi ønsket å lage en kolleksjon med noe for alle, som har individualitet og personlighet, avslutter Reffstrup med.

Kolleksjonen lanseres i dag, 9. februar, og er tilgjengelig for kjøp fra nettsiden deres og merkevarens butikker i Europa og USA.

Vi vet iallfall hva vi skal legge til på ønskelisten denne våren!

Noen solbriller i kolleksjonen du synes var kule?

Les også: M&H toppliste: 9 solbriller

Siste saker

Mest lest nå
Les mer