Stella McCartney hanket inn it-jenter til sin nye parfymekampanje

Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.17.15

Tidligere i år skrev Melk & Honning at Grimes var hanket inn som kampanjemodell for Stella McCartneys parfyme «POP». I dag kom hele kampanjefilmen ut og det er et kult knippe den britiske designeren har klart å huke tak i.

I tillegg til Grimes figurerer nemlig Madonnas datter Lola Leon, it-modellen Kenya Kinski-Jones og skuespiller og aktivist Amanda Sternberg i filmen.

Jentene slår seg løs på den amerikanske highwayen i en lyserosa Cadillac cabriolet fylt med turkist vann, og de danser blant neonskilt i ørkenen. Filmen er laget med et fokus på å vise frem den frie, uhemmede kvinnen, i tillegg til mangfoldet dem i blant.

– POP er en sinnstillstand. Den handler om å fange og hylle den spesielle tida i livet ditt der du er i ferd med å finne ut hvem du er og å lande i det. Den handler om frihet og å starte ditt eget liv langt unna merkelapper og dømming, har Stella McCartney fortalt.

Parfymen kombinerer floral tuberose med sandalwood, en uvanlig kombinasjon mellom det veldig feminine og det maskuline når det kommer til parfymer.

Les også: Stella McCartney lanserer herreklær

Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.17.29 Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.16.16