Stella McCartney hanket inn it-jenter til sin nye parfymekampanje

Publisert:

Del innlegg:

Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.17.15

Tidligere i år skrev Melk & Honning at Grimes var hanket inn som kampanjemodell for Stella McCartneys parfyme «POP». I dag kom hele kampanjefilmen ut og det er et kult knippe den britiske designeren har klart å huke tak i.

I tillegg til Grimes figurerer nemlig Madonnas datter Lola Leon, it-modellen Kenya Kinski-Jones og skuespiller og aktivist Amanda Sternberg i filmen.

Jentene slår seg løs på den amerikanske highwayen i en lyserosa Cadillac cabriolet fylt med turkist vann, og de danser blant neonskilt i ørkenen. Filmen er laget med et fokus på å vise frem den frie, uhemmede kvinnen, i tillegg til mangfoldet dem i blant.

– POP er en sinnstillstand. Den handler om å fange og hylle den spesielle tida i livet ditt der du er i ferd med å finne ut hvem du er og å lande i det. Den handler om frihet og å starte ditt eget liv langt unna merkelapper og dømming, har Stella McCartney fortalt.

Parfymen kombinerer floral tuberose med sandalwood, en uvanlig kombinasjon mellom det veldig feminine og det maskuline når det kommer til parfymer.

Les også: Stella McCartney lanserer herreklær

Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.17.29

Skjermbilde 2016-07-12 kl. 14.16.16

Siste artikler

Dette kan du finne på i Oslo i helgen

Enda usikker på hva du skal finne på i helgen? Hva med å sette i gang julestemningen på...

Comprimé: Kapselgarderoben som tåler livet

Comprimé kombinerer tidløs stil med funksjonelle materialer - og vil gjøre det enklere å kle seg godt hver...

Kjendisinvestor investerer i Lululemon

Den amerikanske investoren Michael Burry, best kjent fra filmen The Big Short og for sin rolle i å...

6 trender vi ser overalt akkurat nå

Fra catwalkene i Paris til gatene i Oslo - denne sesongen handler mote om varme, volum og tekstur....

Dua Lipa i samarbeid med eksklusivt hudpleiemerke

Det tyske hudpleiemerket Augustinus Bader har lenge hatt kultstatus blant skjønnhetsentusiaster verden over. Kjente profiler og deres hudpleiere...

Not My First: Når skandinavisk design møter western-luksus

For første gang i Norge lanseres et Luxury Cowboy-brand.Et nytt norsk klesmerke rir inn på motescenen: Not My...

Singles day: Gjør de beste kuppene!

Singles Day har utviklet seg fra et kinesisk fenomen til en global påminnelse om at egenkjærlighet også fortjener...

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...