Supermodellen går nye veier!
Bella Hadid er en av verdens mest ettertraktede modeller. De siste årene har hun blitt en ekspert på å markedsføre alt fra Dior leppestifter til 3D-kjoler fra Coperni. Nå kan det se ut til at Hadid har store businessplaner på gang.
Dette er ikke første gang modellen trår inn i forretningsverden under sitt eget navn, – hun er allerede partner i Kin Euphorics som selger alkoholfrie leskedrikker.
Denne siste kunngjøringen kan trolig bli det største hun noensinne har gjort.
For ifølge The Zoe Report lanserer snart Hadid sitt eget skjønnhetsmerke hos Ulta.
Vil dette potensielt bli et av tiårets mest etterlengtede lanseringer?
Det har vært relativt stille fra modellen den siste tiden etter hun tok et års pause fra rampelyset. Men det viser seg hun har hatt mye å gjøre bak kulissene.
Den 8. februar postet Hadid på Instagram et bilde der hun poserer foran Ulta Beauty-logoen til butikkens hovedkontor i Chicago.
Ikke lange tiden etterpå fant Eyewitness Beauty Podcast godkjente varemerkebeskyttelser for alle tenkelige sminkeprodukter – under Hadid sitt navn.
Supermodellen har varemerkebeskyttet ansiktsminke, i tillegg til en rekke produkter til neglene, parfymer og kroppspleie.
Egentlig alt du kan tenke deg innenfor skjønnhet!
I tillegg til kosmetikk spotter vi også varemerker som briller og kofferter under Hadid sitt navn.
Selv om nyheten virker uventet, har mange av Hadid sine fans ventet en stund på avsløringen.
Allerede den 20. desember 2023 teaset stjernen med en kryptisk fotoshoot. Produktene hun poserer med ble alle skjult av skriblerier.
Vanligvis selv når hun fotograferer noe for en A-listedesigner vil hun nevne det enten i teksten eller med en tag på Instagram. I dette innlegget skriver hun derimot bare «kommer snart».
Mystisk!
Noen av kommentarene til fansen i innlegget er «Hele verden venter» og «Vi gleder oss til å få tak i det du jobber med».
Etter bildet av Hadid som poserer med Ulta Beauty er det også mange som har kommentert at de bare kommer til å handle hos Ulta fremover – og at dette er slutten på Sephora.
Hadid vil ikke nødvendigvis lansere alt som er varemerkebeskyttet på en gang – dette betyr bare at hun har lov til å gjøre det.
Ifølge The Zoe Report er timingen for innlegget hennes også fornuftig. Hadid sitt juridiske team fikk godkjenning for en forlengelse om å sende inn deres Statement of Use til United States Patent & Trademark Office, den 9. januar.
Dette kan bety at den offisielle kunngjøringen vil komme snart, siden denne perioden vanligvis er på seks måneder. I tillegg er varemerkene til Hadid foreløpig ikke merket som «not current in use», men heller som ITU, som står for «intent to use».
Dermed antar vi at flere detaljer vil komme i løpet av noen uker.
Kanskje vi til og med kan handle merket innen sommeren melder sin ankomst? I mellomtiden anbefaler vi deg å holde et øye med Hadid sin Instagram konto for nærmere informasjon…
Hvem vet hva hun planlegger for å annonsere den store nyheten?
Les også: Dansk it-merke med nytt samarbeid