Nå kommer modellen med sin egen undertøyskolleksjon

Slapp nyheten på Instagram

Emily Ratajkowsi ble for alvor kjent i 2012 da hun stilte opp nærmest uten en tråd i musikkvideoen til låta »Blurred Lines» av Robin Thicke. I etterkant har hun skapt seg en karriere som modell og også hatt små roller i filmer som «Gone Girl» og »I Feel Pretty». 27-åringen har hele 20 millioner følgere på Instagram-kontoen @emrata – der feeden hennes sterkt preges av bikinibilder, noe hun selv har uttalt at er et feministisk trekk. 

Ratajkowski lanserte badetøyet Inamorata i fjor, som hun nå selvsagt stadig fronter på sin egen profil.

For få dager siden teaset hun – i et nå slettet innlegg – nyheten om at hun nå også slipper sitt eget undertøysmerke ved navn M/Rata. 

Det eneste bildet foreløpig på M/Rata sin nettside

Modellen følger dermed i fotsporene til Rihanna, som tidligere i år slapp sitt undertøysmerke Savage x Fenty med stor suksess.

Les også: Norske Mona gikk visningen til Rihanna

Ratajkowski har allerede lansert en egen nettside og Instagram-kontoen @mrata for undertøysmerket. Følgertallet er i ferd med å bikke 40.000, men det ligger foreløpig ikke noe mer informasjon der – med unntak av en bio som forteller «Be the first to know».

Hypebae skal ha hørt rykter om at M/Rata slippes senere denne uken, men dette er ifølge dem selv foreløpig ikke bekreftet.

Bilder via Maxim/M/Rata

Les også: Se Victoria’s Secret-modellenes egne bilder