moteuka oppsummert

Moteuka oppsummert: Har du gått glipp av dette?

Melk & Honning oppsummerer ukas viktigste motenyheter fra inn- og utland.

– The New York Times skryter av norske motebutikker. I artikkelen «36 Hours in Oslo» tipser storavisa om alt fra mat og drikke til shopping og hoteller i den norske hovedstaden, blant annet multi-brand-butikken Ensemble på Grünerløkka.

– Fred Perry-butikken i Oslo gjør store endringer, og går fra en såkalt authentic store til en hybrid store som tilbyr, i tillegg til standardsortimentet, også alle merkets designersamarbeid og collabs.

– Chanel øker prisene med hele seks prosent på tre av sine mest klassiske veskemodeller. Bakgrunnen for det heftige prishoppet skal skyldes økte produksjonskostnader og materialer samt sterk etterspørsel etter veskene.

– Norske Anwar Bougroug omtales i i-D. I et intervju med magasinet forteller den norsk-marokkanske designeren om oppveksten i Norge og om hvordan forskjellene og likhetene mellom den norske og marokkanske kulturen danner grunnlaget for hans selvtitulerte klesmerke Bougroug

– Tidligere denne måneden skrev Melk & Honning om Michael Kors i Norge som går på en smell. Nå er det mer dårlig nytt for det amerikanske luksusmerket.

– H&M x Moschino-kolleksjonen droppet denne uka. Melk & Honning tok tempen på gjestedesignerkolleksjonen i Oslo og Bergen når dørene åpnet torsdag.

– Cezinando slipper ny merchandise-kolleksjon i samarbeid med 8392 og Eirik Hellebust. – Merch betyr stadig mer for artister, sier Cezinando til Melk.