Madonna deler endelig sine triks til evigung hud

Det er muligens ikke bare gode hudpleieprodukter som har ført til Madonna sin stramme maske, men det har definitivt hjulpet et stykke på veien. Visste du at hun sverger til produkter hun selv har utviklet?

Madonna har nemlig sitt eget hudpleiemerke «MDNA SKIN». Du har kanskje ikke hørt om det for på nåværende tidspunkt selges det kun i Asia. Men nå er den evigunge artisten lei av at alle klager over at de ikke kan få klørne i produktene hennes, og utvider til USA. Forhåpentligvis vil mange europeere føle seg utelatt, og om ikke lenge vil serien også være å få tak i her til lands.

«MDNA SKIN» skal være spesielt utviklet for Madonna selv, men ifølge det 58-årige ikonet skal merket tilby noe til alle og enhver. Hun har også planer om å utvide linjen med produkter for menn.

– Jeg bruker serien hver dag. De fungerer når jeg skal være sminkeløs og ikke skal ha show, mens andre produkter passer spesielt godt til å ha scenesminke over. De er utviklet for meg, men det føles også universelt. Jeg mener, barna mine og alle vennene mine bruker det også, sier hun i et intervju ifølge Elle.com.

Produktene ser ganske «high tech» ut og inkluderer blant annet ansiktsmaske, serum og øyemaske – sistnevnte er Madonna sin personlige favoritt. Prisene rangerer fra omtrent 400-5500 kroner, og vil bli solgt på blant annet Barneys.

Les også: Hvor mange prosent av leppestiften ender opp i magen din?